Elizabeth Highstar

Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Globala chatten

Av Elizabeth Highstar - 3 juni 2014 13:00

Den globala chatten har blivit helt hysterisk! Folk bara skriker ut grupper i champ och massa reklam. Och framför allt, Rykten!


I onsdags spreds ett rykte i global, om att Brigitta Underhand(stor på yt, även kallad Kim) var avstängd. Och det var bara nån som typ "BRIGITTA UNDERHAND ÄR AVSTÄNG!!!!". Och det spreds lite grann kan man säga. Själv deltog inte jag med att skrika ut massa skit, utan det överlämnar jag till de nya i level 15 som tror att det är bäst. Men vad fan vinner man på att sprida ut ett falskt rykte? Jag kollade upp om han var det och han var till och med inloggad när alla börja prata om det.(Newbies???). Sånt här sprids alltid ut. Som att nån har låtsas vara Alice Winterbells bästavän på Instagramoch spridit massa falska rykten om henne. I just say one thing. O M O G E T!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 september 2014 19:02


Hej! Frida ska redigera en bild till mig, och hon är för lat för att göra på mina sett. Så jag ska bara lägga upp en liten bild hon ska redigera, heheh. Hoppas det inte stör :))   Jag beskärde inte så den blir fett ful, hahaha ...

Av Elizabeth Highstar - 12 september 2014 17:45

Igår så började Jen mosa mig. Och det gillade jag INTE. Så jag sprang därifårn, hahah. Men sen fick jag en ideé. "Jag kan ju mosa Jen istället". Nu är det så att jag inte årkar förklara allt. Så det blir som en serie.   Elizabeth var återigen påv...

Av Elizabeth Highstar - 12 september 2014 14:30


~The summer is end, and now it's autumn~  

Av Elizabeth Highstar - 12 september 2014 12:00

Igår körde jag Bingo med DBC. Jag total sumpa det. Det gick ut på att alla skulle göra en varsin bricka med 9 rutor. I varje ruta skulle man skriva random namn från DBC. Sen skulle Jen använda random.org och slumpa en siffra. Och sen så kollar hon på...

Av Elizabeth Highstar - 11 september 2014 20:53

Idag är det 13 år sen som en heeeemsk sak inträffade. Och jag tror de flesta vet vad jag mennar. Den 11/9 år 2001 så körde 2 plan in i tvilling tornen i New york (Twin Tower) även kallad World Trade Center. Samma dag körde även ett plan in i Pentagon...

Ovido - Quiz & Flashcards