Elizabeth Highstar

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Instagram...

Av Elizabeth Highstar - 30 augusti 2014 10:53

Det är så att jag har skaffat Instagram! Har bara 465 följare men whatever... KOLLA IN! Och följ xD


På ig hittar ni mig som Elizabeth_highstar!

Jag har slut på ideér om vad jag ska göra för inlägg. Det finns inte mkt man kan skriva om på ig ;/ Ska oxå till lägga att jag har en ny dator. För min förra lagga skit mycket. Så,idk... Har ni några ideér om vad jag kan göra för inlägg, tveka inte: Komentera! Jag får aldrig komentarer så det skulle vara kul att ha nåt att läsa igenom x) Jag vet inte vrf men jag får knappt följare på instagram. Förut flöt det på och jag fick följare mkt oftare, men nu får jag bara typ 10 om dan x( Förutom en dag då fick jag 100 xD Men jag har inte fattat grejen med det ännu. Jag vet att det beror på vad man har för innehåll. Men jag vet faktist inte vad jag ska lägga ut. Men vissa kör ju med "följa-många" taktiken. För er som inte vet var det är så gör man så här. Man följer många på ig, sen följer dem tillbaks. Vill helst inte göra så för jag vill att folk hittar ditt själv :) Så jag gör på mitt gamla sett.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elizabeth Highstar - 14 september 2014 19:02


Hej! Frida ska redigera en bild till mig, och hon är för lat för att göra på mina sett. Så jag ska bara lägga upp en liten bild hon ska redigera, heheh. Hoppas det inte stör :))   Jag beskärde inte så den blir fett ful, hahaha ...

Av Elizabeth Highstar - 12 september 2014 17:45

Igår så började Jen mosa mig. Och det gillade jag INTE. Så jag sprang därifårn, hahah. Men sen fick jag en ideé. "Jag kan ju mosa Jen istället". Nu är det så att jag inte årkar förklara allt. Så det blir som en serie.   Elizabeth var återigen påv...

Av Elizabeth Highstar - 12 september 2014 14:30


~The summer is end, and now it's autumn~  

Av Elizabeth Highstar - 12 september 2014 12:00

Igår körde jag Bingo med DBC. Jag total sumpa det. Det gick ut på att alla skulle göra en varsin bricka med 9 rutor. I varje ruta skulle man skriva random namn från DBC. Sen skulle Jen använda random.org och slumpa en siffra. Och sen så kollar hon på...

Av Elizabeth Highstar - 11 september 2014 20:53

Idag är det 13 år sen som en heeeemsk sak inträffade. Och jag tror de flesta vet vad jag mennar. Den 11/9 år 2001 så körde 2 plan in i tvilling tornen i New york (Twin Tower) även kallad World Trade Center. Samma dag körde även ett plan in i Pentagon...

Ovido - Quiz & Flashcards